Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Ελληνίδα μάνα.
25+1 σημαντικά πράγματα που με δίδαξε η μαμά μου:
:
1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ:
"Αν πρόκειται να σκοτωθείτε με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το σφουγγάρισμα." :
2. ΠΡΟΣΕΥΧΗ:
"Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί." :
3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ:
"Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω." :
4. ΛΟΓΙΚΗ:
"Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ." :
5. ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗ:
"Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου." :
6. ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ:
"Άλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;" :
7. ΕΙΡΩΝΕΙΑ:
"Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο γιατί θα σε κάνω να κλάψ εις με λόγο." :
8. ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ:
"Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις τον σβέρκο σου που είναι μαύρος;" :
9. ΩΣΜΩΣΗ:
"Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου." :
10. ΑΝΤΟΧΗ:
"Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβύθια σου." :
11. ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ:
"Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας." :
12. ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ:
"Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι παράλογη, έτσι;" :
13. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:
"Συνέχισε την γκρίνια και θα δεις! Εγώ σε γέννησα, εγώ σε θα σε σκοτώσω." :
14. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ:
"Πού τάμαθες αυτά, ρε παιδάκι μου;Γιατί δεν βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;" :
15. ΖΗΛΕΙΑ
"Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάνε ξυπόλητα. Μην είσαι αχάριστος." :
16. ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ:
"Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις." :
17. ΥΠΟΜΟΝΗ:
"Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι." :
18. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:
"Σταμάτα να αλλοιθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλοίθωρος." :
19. ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ:
"Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις." :
20. ΧΙΟΥΜΟΡ:
"Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα γιατί θα τις φας από πάνω." :
21. ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ:
"Αν δεν φας όλο το φαΐ σου δεν θα μεγαλώσεις." :
22. ΓΕΝΕΤΙΚΗ:
"Όλα τα χούγια του πατέρα σου πήρες." :
23. ΚΑΤΑΓΩΓΗ:
"Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι βλάχος." :
24. ΣΟΦΙΑ:
"Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις." :
25. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ:
"Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα.Μακάρι να σου κάνουν ότι κάνεις εσύ σε μένα." :
+1 ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΑ:
(αμέσως μετά τον γάμο:) :
"Άντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα το μεγαλώσω." (ένα-δυο χρόνια αργότερα:) :
"Όποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα."